Rynek morski obejmuje wiele typów statków, rodzajów napędów i regionów działania. Od dziesięcioleci silniki dwusuwowe były standardowo używanymi motorami i stały się jednostkami emitującymi najwięcej zanieczyszczeń śródlądowych dróg wodnych. W odniesieniu do badań, dwusuwowy 70-konny silnik przyczepny emituje taką samą ilość dwutlenku węgla w godzinę, co nowy samochód po przejechaniu 8000 km. W wyniku tego Europa i Stany Zjednoczone cały czas pracują nad ustawami dotyczącymi emisji zanieczyszczeń przez te jednostki. Pewne jest, że w niedalekiej przyszłości wejdą w życie ustawy, które znacznie zredukują dopuszczalną ilość emitowanych zanieczyszczeń. Wtedy jednostki napędzane gazem będą spełniały obowiązujące wymogi. PRINS stworzył kilka kluczowych komponentów, które mogą być używane w systemach LPG i CNG w szerokim zakresie silników dwu- i czterosuwowych.
Copyright © 2014 | Prins Autogaz Sp. z o.o.